Vy jste tady chytří lidé, vysvětlete mi, jak je možné, že celé vydavatelství Economia dokáže získat jen jednoho jediného (video)inzerenta za celý dlouhý měsíc, takže když kouknu na video, třeba na DVTV, tak mi tam stále dokola běží stejná reklama na jakýsi užitkový transit, což, věřte mi, není zrovna úspěšně cílená reklama, nejsem ten typ člověka, který v noci usíná s otevřeným katalogem užitkových vozů, poctivě šetří a sní o tom, že v jednom takovém bude někdy obrážet republiku, je to reklamní zásah spíš srovnatelný s tím, jako by mi permanentně před každým Veselovským cpali do hlavy informaci o nových vložkách, které vyloudí mnohem větší úsměv na tváři menstruující ženy, než vložky předchozí, což šanci na konverzi vážně neskýtá. Takže přeskovat po 5 sekundách nebo adblock?