Klávesové zkratky na tomto webu - rozšířené Na obsah stránky

29
červem
2006

Tam, kde je ještě hůř

Ačkoliv výsledek voleb v ČR je vprdeliózní, stále mohu děkovat těm 337 jihočeským socanůn, že nedorazili k urnám. (Dobrá práce Arthure, sám jsem nevěřil, že transparent „Příznivci ČSSD mohou volit i v neděli, Paroubek to zařídil“ něco zmůže.)

O dva týdny později proběhly předčasné volby na Slovensku. Už včera byla představena nová koalice. Pochopil jsem, že na tom nejsme zas tak špatně. K popsání slovenské situace by bylo potřeba vymyslet úplně nové sprosté slovo.

Vítězem voleb se stal Róbert Fico a jeho strana Smer (29 %). Vládu sestaví se Slotovou SNS (12 %) a HZDS Vladimíra Mečiara (9 %, značný propad).

Róbert Fico

Róbert Fico Sliboval zrušit rovnou daň, zavést daň milionářskou, dvojí sazbu DPH, zvrátit reformy předchozí vlády. Má blízko k Jiřímu Paroubkovi, někdy je označován za novodobého Mečiara. Těsně před pádem železné opony vstoupil do KSČ a chtěl spolupracovat s StB.

Zbývá jen doufat, že ze svých slibů nic nesplní a reformy nezruší.

Ján Slota

Ján Slota Xenofóbní nacionalista, nepřítel homosexuálů, známý ostrým způsobem vyjadřování (k Maďarům: „nasadneme do tankoch a zrovnáme Budapešť“ nebo o prostitutkách: „Řešení je jednoduché. Většinou jsou škaredé, velmi často cikánky. Dostaly by prostě řádnou nakládačku.“). Obdoba našeho Miroslava Sládka. Koaliční partner Mečiarova HZDS v době „největší slávy“.

Vladimír Mečiar

Vladimír Mečiar Za jeho vlády rozkradli obrovský majetek lidé spříznění s HZDS a SNS. Kdyby v roce 1998 neskončili, Slovensko by se nedostalo do EU a NATO a živořilo by někde …mimo. Mečiar je pro západ nepřijatelná osoba, ale umí v domácí politice chodit a je velkou chybou předchozích vlád, že dávno nesedí za mřížemi.

Ach jo

Demokracie je nedokonalá. Problém je, že volební hlas není vážený. Třeba výší IQ – 100 bodů (hloupí by svým hlasem straně škodili) :-)

Slovensko, které se stalo příkladem hospodářského zázraku, které světový tisk označuje za „Podtatranského tygra“ nebo „model pro Evropu“, postihla tragédie.


Související:

napsáno 29. 6. 2006 | shlédnuto 4392x | nahoru

Komentáře RSS 2.0 komentářů » přidat

avatar

#1 Martin http://mata.wz.cz nový

A já zrovna dneska mojí přítelkyni, která se o politiku nezajímá, vysvětloval jak to na tom Slovensku je – popsal jsem to tak, že to mají jako kdyby se u nás spojil Paroubek, Sládek a V. Železný. Třeba někoho napadne lepší kombinace…

Posláno 29. 6. 2006 v 10.02 | Odpovědět
Na komentář reagoval [16] Marťas
avatar

#2 Vladimir Supik (Gioel) nový

Nahodou som nesmierne rad ze je vo vlade slota.. je to urcite lepsie ako SMK.. Je hlupe ked je napriklad ministrom skolstva clovek co ani neive rozpravat po slovensky alebo podobne zalezitosty.. slova je mozno hruby ale co ma na srdci to ma aj na jazyku a ziskal si na slovensku dost velku oblubu nato ze nebol dlho v parlamente.. a nato ze je uz nejaky te 10 rok v Ziline primatorom a zilinu uplne priviedol ka najlepsiemu ekonomickemu a socialnemu radstu zo vsetkym miest na slovesku.. a vzdy ked su tam volby primatora tak vyhraje lebo vie co robi..

Ale aj tak ma velmi prekvapuje ze si dovolis takto ostro osodzovat situaciu na slovensku ked si cech a mas len skreslene dianie otom co sa tu deje..

Ale inak ako nic v zlom mas super blog a mam ta rad a som pravidelny nastevnik a citavam vsetko.. ale teraz som musel prvykrat reagovat v Diskusii :)

Posláno 29. 6. 2006 v 10.13 | Odpovědět
Na komentář reagoval [10] miguel [21] Agamemnon [64] pa3k

#3 Pjotr http://sietook.druskova.sk nový

Neviem, ale verím tomu, že pravicová opozícia bude tak silná, že bude rozkladať nezmyselné návrhy tejto prasprostej vládnej koalície. Komunisti SMER + hitlerovci SNS a vrahovia HZDS = katastrofa pre Slovensko.

Posláno 29. 6. 2006 v 10.22 | Odpovědět
avatar

#4 Pšenda nový

No ber to třeba jako pohled z venku.

Posláno 29. 6. 2006 v 10.23 | Odpovědět
avatar

#5 Vladimir Supik (Gioel) nový

ja si osomne myslim ze tato vlada bude taka silna ze jej prejde uplne vsetko.. aj ked neivem ci to tak bude spravne… treba tiez chapat ze takto si to zvolili ludia..

Posláno 29. 6. 2006 v 10.25 | Odpovědět
Na komentář reagoval [6] Pjotr [21] Agamemnon

#6 Pjotr http://sietook.druskova.sk nový

#5 Vladimir Supik (Gioel): No áno, ale demokracia nie je najlepšia tiež – stačí sa pozrieť na výsledok volieb a dnešnú avizovanú koalíciu.

Posláno 29. 6. 2006 v 10.29 | Odpovědět

#7 hvge http://hvge.sk nový

Aj som čakal, že túto tému načneš. Je to vskutku v prdeli…

Posláno 29. 6. 2006 v 10.52 | Odpovědět

#8 DP nový

nuž pekný opis politikov si to pripravil, keby si tam ale uviedol i tých doterajších a držal sa preistotu faktov

Posláno 29. 6. 2006 v 11.27 | Odpovědět
Na komentář reagoval [9] rony

#9 rony nový

#8 DP: co keby si ty spravil alternativny popis tychto troch politikov? kludne nacrtni pozitivnejsi obraz ich osobnosti :-)

ked to urobis, pevne verim, ze DGX pripoji aj obraz tych, ktorych pozadujes :-) a potom na oplatku mozes pripojit ty zasa alternativny.

Posláno 29. 6. 2006 v 11.41 | Odpovědět
Na komentář reagoval [12] DP
avatar

#10 miguel nový

#2 Vladimir Supik (Gioel): Veru, veru, keby bol Jánosz Slota ministrom školstva, tvoj pravopis by možno mal aj úroveň…

Dobre dávaš tomu lovenčinovi, dobre…

Posláno 29. 6. 2006 v 11.52 | Odpovědět

#11 DP nový

nemám problém ho spraviť, no obávam sa, že by sa tu do mna pustilo toľko ľudí a diskusia by skončila na veľmi nízskej úrovni, čo mi za to moc nestoji

rozhodne ale voliči rozhodli, narozdiel od ČR, na slovenku vidím tú výhodu že to nedopadlo tak nerozhodne a kombinácií sme mali rozhodne neúrekom, i keď väčšina by znamenala politickú samovraždu pre zúčastnené strany

Posláno 29. 6. 2006 ve 12.03 | Odpovědět
Na komentář reagoval [12] DP

#12 DP nový

#11 DP: #9 rony:
tak som zabudol napísať na koho to vlastne reagujem

Posláno 29. 6. 2006 ve 12.05 | Odpovědět

#13 Ľuboš nový

Ja použijem slovo staré a osvedčené – je to v pi..

Posláno 29. 6. 2006 ve 12.15 | Odpovědět
avatar

#14 Vladimir Supik (Gioel) nový

nechate si teraz keci kecami a racej pockajte a neskor sa mozete k situacii vyjadrovat ci je naozaj zle tak ako ste predpokladali.. teraz je myslim predcastne o tomto hovorit.. a mozno len robite z komara somara..

Posláno 29. 6. 2006 ve 13.03 | Odpovědět

#15 Ľuboš nový

Prosím slovenských voličov Smeru, SNS a HZDS ala Vladimir Supik (Gioel), aby nešpinili tento slušný pravicový blog svojimi komentármi. Doma už máte, čo ste chceli, tak choďte oslavovať tam so svojou novou vládou.

Posláno 29. 6. 2006 ve 13.15 | Odpovědět
avatar

#16 Marťas http://mmister.com nový

#1 Martin: Na V. Železném neni nic špatného.

Posláno 29. 6. 2006 ve 13.36 | Odpovědět

#17 XThom http://blog.gluchman.sk nový

DGX, jeden sľub by ale mohol splniť a to ako sám Róbert I. Veľký vraví: „Okamžite zrušíme 20-korunové poplatky u lekára“.

Zaujímavé je, ako sa po voľbách mení slovník politikov. To čo pred tou osudnou sobotou znelo ako „spravíme“, či „zrušíme“, v nedeľu už malo podobu „pokúsime sa presadiť“. No čo už.. politická skleróza patrí medzi najvážnejšie choroby planéty a zdá sa, že doposiaľ na ňu neexistuje účinný liek…

Posláno 29. 6. 2006 ve 14.14 | Odpovědět
Na komentář reagoval [19] David Grudl [60] Jozef Izso
avatar

#18 roman http://www.c64.sk nový

Hehe.. Davide, otvoril si pandorinu skrinku.. zachvilu sa sem vovalia ludia co si prilezitostne privyrabaju v komentarovej sluzbe ako "nacionalistictisti (ci ako sa to pise) slovaci.. " ;-)

Posláno 29. 6. 2006 ve 14.18 | Odpovědět
Na komentář reagoval [19] David Grudl
avatar

#19 David Grudl http://davidgrudl.com nový

#17 XThom: ber to jinak. Přijdeš do čekárny plné simulantů, dal bys dvacku za to, aby tě pustili dopředu? Podle mého ta dvacka přesně tuto roli plní.

Nakonec si pamatuju, jak jsem v patnácti šel kolikrát k doktorce, abych sehnal omluvenku. Stát to dvacku (čtyři piva), asi bych si to rozmyslel a nezavazel těm, co ošetření vážně potřebují.

#18 roman: internet představuje relativně pravicové prostředí – doufám :-)

Posláno 29. 6. 2006 ve 14.27 | Odpovědět
Na komentář reagoval [20] XThom [34] Kráťa

#20 XThom http://blog.gluchman.sk nový

#19 David Grudl: Záleží samozrejme na druhu ambulancie, avšak myslím, že všade je pravidlo, že vážnejších pacientov berú prednostne, zatiaľčo simulantov nechávajú chvíľu čakať aj bez toho (lekári a sestri už viacmenej majú naštudovaných „hráčov“ :)). Inak pacienti vstupujú podľa poradia, v akom prišli, teda platenie ich nezachráni (alebo sa objednávajú).

Ja sa na to však pozerám z toho opačného pohľadu. Pre lekárov a (hlavne) zdr. sestry je to len zbytočná práca naviac. Ak v nemocnici nefunguje systém lístkov, ktoré si zakúpia niekde v pokladni, sestry musia pracovať priamo s peniazmi, čo ich rozčuľuje ešte viac, pretože znižuje sa tým hygiena práce (a pacienti, ktorí nemajú drobné, či si zabúdli kúpiť ten *** lístok).

Posláno 29. 6. 2006 ve 14.50 | Odpovědět
Na komentář reagoval [25] Martin

#21 Agamemnon nový

#2 Vladimir Supik (Gioel): Nie som si istý, či práve Slota je ten, čo vie rozprávať po slovensky. Napr. Bugár rozpráva po slovensky oveľa lepšie ako Slota.
#5 Vladimir Supik (Gioel): Myslím, že keby Ficovi voliči vedeli, ako to dopadne, tak Fica toľko ľudí voliť nebude.

Posláno 29. 6. 2006 v 15.10 | Odpovědět

#22 Ivan nový

Vrtá mi hlavou proč, když jednou dali na Slovensku důvěru pravici, jí nedali důvěru podruhé. Osobně přemýšlím, zda ten zjednodušený pohled na věc ala p. Hulán nebude zjednodušený až příliš.

Posláno 29. 6. 2006 v 15.23 | Odpovědět
avatar

#23 Pubso http://www.pubso.sk nový

Boze uz som len videl nadpis clanku v RSS a uz som vedel o com to je… Poprajte nam uprimnu sustrast…

Posláno 29. 6. 2006 v 15.42 | Odpovědět
avatar

#24 Pubso http://www.pubso.sk nový

Boze uz som len videl nadpis clanku v RSS a uz som vedel o com to je… Poprajte nam uprimnu sustrast…

Posláno 29. 6. 2006 v 15.42 | Odpovědět

#25 Martin http://mata.wz.cz nový

#20 XThom: Myslím, že David to nemyslel tak, že by se rozlišovalo podle dvacky koho ošetří a koho ne. Spíš by ta dvacka měla být zamyšlením, zda opravdu k doktorovi jít musím nebo jestli se mi jen nechce do práce. Osobně bych u nás na vesnici něco podobného zavedl, neboť většina těch, co sedí v lékarně si tam jde jen podrbat a obhlídnout co kdo z vesnice má za nemoci, aby to mohli poslat dál. Návštěva lékaře je pak už jen pro ně jakýsi bonus a záminka přijít příště zas.

Posláno 29. 6. 2006 v 15.48 | Odpovědět
Na komentář reagoval [26] XThom

#26 XThom http://blog.gluchman.sk nový

#25 Martin: No, tak to je pravda. Hlavne čo sa týka našich starších spoluobčanov. Tých ale tento poplatok zdá sa, nerozhádže. Táto súčasť reformy však vzbudila vlnu odporu nielen v radoch pacientov, ale aj zdravotníkov. Keďže na Slovensku je pomerne dosť ľudí na pokraji krachu, aj taká obyčajná dvacka dokáže obmedziť ich denný rozpočet.

Situácia sa veľmi nezmenila v porovnaní s obdobím spred poplatkov – pacientov sú stále plné čakárne a stále je to zmes rôznych pováh, takže zmysel to má len taký, že nemocnici denne príde nejaká suma z týchto poplatkov a zvyšok populácie na to len nadáva.

Posláno 29. 6. 2006 v 16.26 | Odpovědět

#27 filer http://likavcan.blog.sme.sk nový

Prosíme občanov SR, aby opúšťali republiku koordinovane. Poslený nech zhasne.

Posláno 29. 6. 2006 v 18.02 | Odpovědět
Na komentář reagoval [28] faster
avatar

#28 faster http://faster.sk nový

#27 filer: No, berieš mi to priamo z jazyka.

Posláno 29. 6. 2006 v 18.09 | Odpovědět
avatar

#29 vrabcak nový

Ha, „Podtatranský tygr“ :-))) Kdyžjsme byl malý, tak se zase mluvilo o „Zemi, kde zítra již znamená včera“ :-) Je vidět, že propaganda kvete v každém režimu a manipulovatelnost lidí není závislá na vzdělání ani inteligenci. Ostatně i dříve byla většina „inteligence“ ve straně :-)

Posláno 29. 6. 2006 v 19.08 | Odpovědět
Na komentář reagoval [30] Roj
avatar

#30 Roj http://roj.bloguje.cz nový

#29 vrabcak: Zvlast, kdyz ta tva „propaganda“ pochazi z cizich zemi :-)

Posláno 29. 6. 2006 v 19.26 | Odpovědět
avatar

#31 quitko nový

dříve jsem měl obavy, aby nás slovenský tygr nesežral se svojí dravou ekonomiku a koukám ,že tuto obavu můžu opustit a začít se bát toho, aby mi při návstěvě slovenska neznárodlili auto, jako trest za špatně rozdělené zlaté rezervy z dob federace
btw. informoval už někdo naše ministerstvo obrany o této závažné situaci? (výtej jak to u nás je než se proberou) aby to tankista Slota nezastavil až v Práglu až se bude vracet z té Budapešti :D

Posláno 29. 6. 2006 ve 20.49 | Odpovědět

#32 Lokutus nový

Veselá je politika: Jedna vláda prosadí reformy, další je zruší a prosadí svoje. A tak pořád dokolečka dokola.

Posláno 29. 6. 2006 ve 22.25 | Odpovědět
Na komentář reagoval [33] Mark
avatar

#33 Mark nový

#32 Lokutus: Ber to tak, ze lidi kteri timto zpusobem politikou mavaji (ano myslim obycejne z vetsiny uplne tupe volice) si nic lepsiho nezasluhuji … a to plati bohuzel jak na slovensku tak u nas.

Posláno 29. 6. 2006 ve 23.16 | Odpovědět
avatar

#34 Kráťa nový

#19 David Grudl:
… bych si dovolil říci, že přirovnání k simulantům trochu pokulhává. Takový simulant se totiž potřebuje k doktorovi opravdu dostat, aby si mohl zasimulantit a získat tak neschopenku, kvůli které to všechno pořádá! A dát dvacku za vystavení neschopenky, aby mohl v klidu opravit střechu nebo jít na melouch – to každý milerád dá!

Posláno 29. 6. 2006 ve 23.19 | Odpovědět
avatar

#35 David Grudl http://davidgrudl.com nový

Posláno 29. 6. 2006 ve 23.32 | Odpovědět
Na komentář reagoval [40] hvge
avatar

#36 voodoo http://voodoo.biznisweb.sk nový

Tak tento clanok je za 100bodov, lepsie by som to nevyjadril, mate uplnu pravdu.

Posláno 30. 6. 2006 v 0.30 | Odpovědět
avatar

#37 Samušo http://www.samuso.sk nový

Ďakujem za veľmi stručné a výstižné zhodnotenie toho, čo sa u nás stalo. To veľmi neslušné slovo by mohlo byť najpokurvyjeba­nejšejšie.
Jediná nádej je v tom, že vláda po čase skolabuje na neznášanlivosť medzi stranami jedného muža. Ak nie, však ma, bratia, prichýlite?

BTW, dgx, Vladka si nám nezaskloňoval:

Má blízko k Jiřímu Paroubkovi, někdy je označován za novodobého Mečiar.

Posláno 30. 6. 2006 v 0.37 | Odpovědět
avatar

#38 HeWeR http://blog.skladanka.com nový

Dgx, ach jo… Tak jediný, kdo tady nepochopil demokracii si ty:

Třeba výší IQ – 100 bodů (hloupí by svým hlasem straně škodili)

…navíc to na mě působí dosti rasisticky.

Posláno 30. 6. 2006 v 0.37 | Odpovědět
Na komentář reagoval [39] Roj
avatar

#39 Roj http://roj.bloguje.cz nový

#38 HeWeR: Uz tu demokracii chapu. Blbec i genius se musi mit stejne. A brotoze z blbce genia neudelas, musis udelat z genia blbce. Jinak by to byl rasismus nebo by to aspon bylo nepochopeni demokracie zavanejici rasismem.
Dik za vysvetleni.

Posláno 30. 6. 2006 v 1.06 | Odpovědět

#40 hvge http://hvge.sk nový

#35 David Grudl: Po pociatocnej depresii to neberiem az tak zle. Velmi ma potesilo, ze SDKU sa vyprofilovala ako strana so silnejucou volicskou zakladnou. Oproti minulym volbam si napriklad dost dobre polepsila (ako v relativnych, tak absolutnych cislach). Nikto necakal, ze Dzurinda vyhra volby a naozaj, mohlo to dopadnut aj horsie. Pokial sa to tu vsetko do dvoch rokov nerozmrda, tak si mysli, ze sme v pohode. Fico si velmi rychlo uvedomi, ze z predvolebnych slubov moze splnit tak leda zrusenie tych 20 korun. Nejake veci sa poseru, zvysia sa dane bankam (ktore si to samozrejme vykompenzuju poplatkami zrovna na tych sockaroch, co volili smer) a ludia velmi rychlo pochopia, ze skutek utek. Napriek tomu, ze som praviciar, myslim, ze aj lavica ma pravo ukazat co dokaze (resp. nedokaze)

Uz len pretrpiet mafianov a degesov ako Slota a bude klud :)

Posláno 30. 6. 2006 ve 2.02 | Odpovědět

#41 hvge http://hvge.sk nový

Jo a dodam. Pokial si to smer vazne, ale vazne neposerie, mame snad sancu, ze sa tu vyprofiluju 2 silne protipoly (smer, sdku), tak bezne v demokraciach zapadneho typu.

Ak to poserie, tak to vecne nespokojne stado co volilo smer, sa uchyli k inemu, do styroch rokov vzniknutemu extremu…

Posláno 30. 6. 2006 ve 2.08 | Odpovědět
Na komentář reagoval [42] Roj
avatar

#42 Roj http://roj.bloguje.cz nový

#41 hvge: Zapad ale neni jen USA a jsou zeme, kde se k tem „standardnim“ dvema stranam nejak nemuzou dopracovat :-)

Posláno 30. 6. 2006 ve 3.00 | Odpovědět
Na komentář reagoval [46] hvge
avatar

#43 asdf http://asdf nový

vy cesi sa laskavo starajte o seba a nevrtajte sa v slovenskej vlade.
takato vlada este na slovensku nevladla, tak nechapem ako kazdy mozte hovorit, ze je zla.
fico je lavicovo orientovany politik, ako hociktory lavicovy politik v inej krajine.
sns(slotu) ludia volili preto, ze tu asi problem s madarmi je. a jedine rychle riesenie je slota. vy taketo problemy nemate, tak laskavo nehovorte o xenofobii a fasizme. na slovensku si madari na samospravach odsuhlasili prenajom budov na 30 rokov za 1 korunu a to pocas slovenskeho statneho sviatku, ked tam nebol ani jeden slovenski politik. tak si laskavo hladte do svojho a nerozdavajte tu rozumy o tom, aka je nasa vlada zla.

Posláno 30. 6. 2006 v 9.11 | Odpovědět
Na komentář reagoval [46] hvge
avatar

#44 Roj http://roj.bloguje.cz nový

[44] Slotu rozhodne neocuzuju! Treba Slota tu valku s Madarskem prohraje a slovenska otazka bude definitivne vyresena, vid?

Rychle reseni bude zaroven i resenim KONECNYM :-)

Posláno 30. 6. 2006 v 9.47 | Odpovědět
avatar

#45 mekelle http://www.ine.sk nový

Nuz ver mi, ze nemam „skreslene dianie otom co sa tu deje“. Ziadny Madar zatial nebol ministrom skolstva, Szigeti bol statny tajomnik, ale to su asi ine „zalezitosty“. S tou Slotovou oblubou je to asi tak, ze ked ked sa ten pan s odpustenim vycura z terasy nejakej restauracie, SNS idu percenta hore, ak pri tom este zanadava na Madarov (tym boduje najlepsie na severe Slovenska, kde ziveho Madara v zivote nevideli), rasr percent SNS je este vyssi.

Posláno 30. 6. 2006 v 10.17 | Odpovědět

#46 hvge http://hvge.sk nový

#42 Roj: Nikde som nespominal USA. Je vela inych dobrych prikladov, napriklad britania. Ale ak si narazal na CR, tak sa vam to skoro podarilo :)

#43 asdf: Zaujimave, ze Slotu volia prevazne ludia zo severu, co jakziv madara nevideli, ale vsetci do jedneho vam povedia, aki su ti madari hajzli.

Posláno 30. 6. 2006 v 10.17 | Odpovědět
Na komentář reagoval [49] Roj
avatar

#47 #MaYo http://www.m-ayo.net nový

Je blbosť môcť voliť po osemnástke. Na to by mali byť psychotesty!

Posláno 30. 6. 2006 v 10.40 | Odpovědět

#48 mimmon nový

„zalezitosty“..
ty si urcite spravny hejslovak

Posláno 30. 6. 2006 v 11.24 | Odpovědět
avatar

#49 Roj http://roj.bloguje.cz nový

#46 hvge: U nas jo. My mame dve hlavni strany. Socany a komouse :-) I kdyz vedouci ulohu si zmenou volebniho zakona chtela zajistit ODS.

Posláno 30. 6. 2006 v 11.33 | Odpovědět

#50 Maruna http://www.zavoralova.info nový

Jaky vazeni hlasu? Jsi blby? Snad i ti s nizsim IQ maji pravo se rozhodnout, co je pro ne lepsi, proc by o jejich osudu meli rozhodovat ostatni, takoveto nazory na selekci populace mel Hitler, tak pozor na to – doufam, ze jsi to myslel v zertu, pokud ne, tak sam by jsi za takoveto nazory mel byt sprosten volebniho prava :)

Zajimave, ze toto neni poprve, co slysim podobny zcestny nazor z ust volice ODS, ze by na tom hnednuti(rozumej fasizaci) volicu ODS neco pravdy bylo?

Posláno 30. 6. 2006 v 15.08 | Odpovědět
Na komentář reagoval [51] joe [55] David Grudl
avatar

#51 joe nový

#50 Maruna: Iste, aj blbci nech maju pravo vyjadrit svoj nazor volbou. Nech ale potom nesu aj dosledky. Napr. ak preukazatelne bude po zruseni reforiem znizeny vyber dani, potom volici danej strany pojdu darovat organy (napr. srdce, pecen) a budu mat pohreb za statne, aby vykompenzovali znizeny prijem zdravotnictva zo stat.rozpoctu.
Resp. rovno zorganizovat tu popravu a pohreb za statne, aby neodcerpavali dalsie prostriedky zo systemu, kedze obvykle sa jedna o najnizsiu prijmovu skupinu, ktora beztak neprinasa ziadne priame dane (kvoli odpoc.polozkam).Tie nepriame dane ich spotreby by vzhladom na ich prijem beztak neboli az tak dolezite ani v makro pohlade a bohate by vyvazili to, co realne zo systemu odcerpavaju ci uz zdrav.alebo soc.systemom.

Nech si svoj nazor vyjadria. Ale nech su ochotni aj po rokoch niest osobnu zodpovednost na vlastnom zivote a zdravi, inak sa tej zgerby nezbavime.

Posláno 30. 6. 2006 v 15.32 | Odpovědět
avatar

#52 p360t http://www.fotopriestor.sk nový

práve tí degeši typu slota, mečiar mi vadia. samotný smer s niekým normálnym (smk napríklad) by až tak veľa škôd nenapáchal

Posláno 30. 6. 2006 v 15.34 | Odpovědět

#53 joe nový

Dodatok:

Yo, este som zabudol dodat, ze ak uz dovolime debilom volit, nech aj aspon nejaky zakladny represivny system, ktory ich prinuti uvazovat. Ak uz nie gulka do hlavy, tak aspon nejaka vyssia sadzba dane, alebo pripocitatelna polozky k zakladu dane – teda: si debil ? chces volit ? Tak si za to zaplat !
No ved Slota to tu rozprudi uz coskoro. Hadam neostane len pri madaroch (nic proti nim), ved je vseobecne znamy svojou averziou k skretenizova­nemu davu.

Posláno 30. 6. 2006 v 15.37 | Odpovědět
avatar

#54 llook http://llook.wz.cz/weblog/ nový

Ti jihočešští socani měli situaci stíženou tím, že do jihočeského kraje se započítávají zahraniční hlasy. Proto jim trvalo tak dlouho to sečíst – čekalo se na Kuvajt.

Takže já bych raději poděkoval všem těm krajanům v zahraničí, kteří k urnám dorazili!

Posláno 30. 6. 2006 v 18.37 | Odpovědět
avatar

#55 David Grudl http://davidgrudl.com nový

#50 Maruna:

Zajimave, ze toto neni poprve, co slysim podobny zcestny nazor z ust volice ODS.

Problém bude v tom, že za „voliče ODS“ považuješ každého, koho nepochopíš nebo s kým nesouhlasíš. Doporučuji tedy slovní spojení „volič ODS“ nahradit za skutečný obsah. Pak bude znít poslední odstaveček takto:

Zajimave, ze toto neni poprve, co slysim podobny zcestny nazor z ust clověka, s nimz nesouhlasim nebo ho nechapu, ze by na tom hnednuti(rozumej fasizaci) lidi, s nimiz nesouhlasim nebo je nechapu, neco pravdy bylo?

To je přesnější, ne?

Posláno 1. 7. 2006 v 10.45 | Odpovědět
Na komentář reagoval [66] Maruna

#56 Bolmet nový

Hm, to je mi pěkná demokracie … ale celkem bych to bral, nebyl by pat (který by beztak nenastal, nebýt debilních reforem volebního systému podle taktu ODS) a hlavně by na tom vydělali socani (pokud by se za voliče s IQ pod 100 neubírali trstné body). Stále si stojím za svým názorem, že socany volí totální socky, nemakačenka, dělnická třída a inteligence =))))))) kdežto modré ptáky ryze průměrní lidé a inteligence s kontem na bahamách

Posláno 3. 7. 2006 v 9.49 | Odpovědět

#57 Bolmet Druhý nový

A co se Slovenska týče, taky bych byl rači, kdyby Fico všechny reformy nerušil. Obracení kormidla o 180 zemi dost uškodí, stejně jako by uškodilo nám, kdyby ODS svůj program myslela vážně. štěstí, že poslední den předvolbami ve smlouvě s občany se nezavázala plnit nic z těch modrých pseudoreforem a navíc se přesunula dost do leva, takže bych si ji nyní neodvážil nazvat pravicovou stranou, nýbrž výrazně středovou.

Nicméně si myslím, že levicová vláda, podobná té naší zemanovské a špidlovské (alespoň dočasně) Slovensku dost prospěje, rozhodně více než Dzurindovy reformy, kteréžto byly zrovna tak nepovedené a pro zemi škodlivé jako naše Klausovy, rozdíl je v tom, že Slovensko na povrch záhadným způsobem (byť méně než by mohlo) roste, kdežto Klausovy reformy poslali Česko na dlouhá léta do ***

Těm, co za Slováky u nás mluví, bych doporučil podívat se tak na rok na Slovensko, ať ví, o čem je řeč a pokud možno pohybovat se mimo Blavu a mimo Bystrickou dálnici, kteréžto jediné vypadjí na Slovensku slušně.

Posláno 3. 7. 2006 v 9.58 | Odpovědět
avatar

#58 PeterBA nový

Vox Populi, Vox Dei!

Škoda však že to platí len v jeden, volebný deň…

Posláno 3. 7. 2006 ve 21.14 | Odpovědět
avatar

#59 Ján Varhol http://www.varhol.sk nový

Neviem, čo máte všetci proti určitým politikom? Všetkým ide iba o seba, a iba o to, aby si získali vašu priazeň. Žiaden z nich si nezaslúži váš rešpekt. Všetko sú to zlodeji a klamári. Vláda, ktorá bude na Slovensku bola ZVOLENÁ, teda ROZHODLO sa. Ľudia rozhodli – väčšinovo. Skúste kritickejšie vidieť 8 rokov doterajšej vlády. Štrajky okolo maturít, problémy v zdravotníctve, úpadok verejnoprávnej televízie. Nechcem nikoho obraňovať! Len vravím, že to, čo odišlo nie je dobro, a to čo prichádza je úplne rovnaké zlo!

Len nie všetci vedia prijať cudzí NÁZOR. Škoda.

Posláno 4. 7. 2006 v 17.31 | Odpovědět
Na komentář reagoval [60] Jozef Izso
avatar

#60 Jozef Izso http://www.izsak.net/weblog/ nový

#59 Ján Varhol: Väčšina čo ňou nie je

#17 XThom: Ono je to vážne skvelé, keď výpadok príjmu z 20-korunáčiek bude krytý zvýšeným odvodvým zaťažením. Na hypochondrické socky sa zložia pracujúci.

Mohli sme pokračovať v politike, ktorá sa pokúšala aktivizovať nepracujúcich. Teraz sa zase budú môcť válať doma pre televíziou a bedákať, ako sa majú zle. Čo je však zaujímavé: môžu si dovoliť mať prémiový balíček káblovky, o ktorom normálna štvročlenná rodina snívať.,

Minule som pozeral v správach, ako skupina slovenských rómskych spoluobčanov dostala prácu v českej mraziarni a balili nanuky. Zabezpečená zdarma doprava, ubytovanie, obed. Po dvoch týždňoch doslava odtiaľ ušli späť na Slovensko. A toto chce Fico/Slota/Mečiar riešiť väčšou solidárnosťou? Však už nič solidárnejšie ako dostávať plat a mať zaplatené ostatné náklady nemôže byť.

Posláno 5. 7. 2006 ve 12.57 | Odpovědět
Na komentář reagoval [65] XThom
avatar

#61 Jan Angelovič nový

Řešení je jednoduché: Přijdeš do volební místnosti, prokážeš se jako oprávněný volič a dostaneš na výběr: buď vhodíš hlas, nebo dostaneš 1000 Kč/1300 Sk.

Moc by mě zajímalo, jak by volby dopadly.

Posláno 7. 7. 2006 v 11.08 | Odpovědět

#62 pREdSEd@ nový

Ach, politická situácia na Slovensku je možno ešte horšia ako pred rokom 1998 :-( Pre lepšiu predstavu, kto je vlastne novým premiérom si pozrite stránku AntiFico.sk (zapnite si reproduktory na PC, je tam aj zvuk).

Doporučujem dať linku na túto stránku na koniec článku do súvisicacich odkazov.

Posláno 8. 7. 2006 ve 21.37 | Odpovědět

#63 pa3k nový

To je od Teba pekne krátkozraké. Smutné je, že na tie najnižšie pudy strachu a nenávisti nazbierali toľko hlasov… Ale hovorí sa, že ľudia si zaslúžia takú vládu, akú si zvolili – tak som ticho. Len pred svetom sa hanbím, že som Slovák :(

Posláno 9. 7. 2006 v 1.41 | Odpovědět
Na komentář reagoval [64] pa3k

#64 pa3k nový

Týmto #63 pa3k: som samozrejme reagoval na #2 Vladimir Supik (Gioel):, ale hodí sa to aj na mnohé iné príspevky ako tak čítam… škoda.

Posláno 9. 7. 2006 v 1.55 | Odpovědět

#65 XThom http://blog.gluchman.sk nový

#60 Jozef Izso: Narážam hlavne na zvýšené byrokratické zaťaženie zdravotníckeho personálu (nieto že už teraz majú práce nad hlavu [teda.. ako-kto]). Tie dvacky nepomáhajú nikomu inému, než vreckám nemocničným CEO (a im blízkym). Nikomu nechýbali do ich zavedenia a odrazu budú chýbať všetkým? Nemocnice boli zadĺžené aj predtým a sú aj teraz, keď majú miliónové príjmy naviac od pacientov.

Nie, nemusíš sa báť, žeby som bol akýmsi podporovateľom socialistického štátu. Je síce pravda, že štát nesmie zabúdať na svojich občanov, bez ktorých by vlastne nebol, a mal by dať šancu každému (kto si ju nejako nedokáže nájsť), avšak keď niekto na pomocnú ruku zvysoka *****, tak štát by mal **** naňho.

Posláno 10. 7. 2006 ve 2.04 | Odpovědět

#66 Maruna http://www.zavoralova.info nový

#55 David Grudl: Coze:) Stojim si za tim, co jsem napsala, volicem ODS myslim opravdu volice ODS. Je tedy mozne, ze ty nechapes, co slovo „volic ODS“ znamena, takze abych ti to vysvetlila, volic ODS je ten kdo voli(l) ODS.

Lidi s odlisnymi nazory chapu, chapu i volice ODS, jen mi vadi…(viz. co jsem psala). Nejsem netolerantni vuci jinym nazorum, rada si vyslechnu kvalitni argumentaci (a slychavam ji obcas a plne ji respektuji, prestoze s ni nesouhlasim) z protistrany (nikoliv vsak planne nadavky, hesla z billboardu atd.). Takze asi tak :)

Posláno 11. 7. 2006 ve 21.24 | Odpovědět
Na komentář reagoval [67] David Grudl
avatar

#67 David Grudl http://davidgrudl.com nový

#66 Maruna: tak si zpětně projdi, kdo tu začal psát o „voličích ODS“. Koho jsi tím myslela? Pokud snad mě, tak z jakého důvodu? Je někde psáno, že jsem „volič ODS“, nebo dokonce „typický volič ODS“, aby jsi mohla takto generalizovat? Byla jsi se mnou za plentou, když jsem volil?

Nebo jsi prostě jen tak z placu usoudila (třeba právě kvůli odlišnému názoru), že jsem „volič ODS“?

Posláno 11. 7. 2006 ve 21.35 | Odpovědět

#68 Maruna http://www.zavoralova.info nový

Ajo, je to precijen snad 14 dni, co jsem psala ten prisepevek. Stejne ale neni z neho jasne, zda jsem te oznacila za volice ODS :) Muzu te vsak ujisit ze v zadnem pripade jsem tak neusuzovala z toho, ze mas prave „odlisny nazor“ → Jednoduchy priklad: kdyby jsi tu vykrikoval nejaka antisemitska hesla, tak prestoze by se zcela jiste neshodovaly s mymi nazory, tak bych te urcite neoznacila za „volice ODS“ nebo „typickeho volice ODS“. Problem je v tom, ze v tvem pripade tve nazory presne zapadaji to sablony „volic ODS“ nebo „typicky volic ODS“, z cehoz jsem usoudila, ze tomu tak je.
Takze tato globalizace prameni zrejme z me „pracovni deformace“ → minuly mesic jsem diskutovala s mnoha volici ODS a vsichni mleli to same co ty, tak jsem to takhle odhadla, pokud tomu tak neni a ty jsi nevolil ODS, tak se hluboce omlouvam, pokud vsak jsi, tak omluva neni na miste, ze:)

Posláno 12. 7. 2006 ve 21.10 | Odpovědět
Na komentář reagoval [69] David Grudl
avatar

#69 David Grudl http://davidgrudl.com nový

#68 Maruna: ano, tvůj druhý odstavec se v podstatě shoduje s tím, co jsem tvrdil na začátku, tedy že jsi mě označila voličem ODS na základě názoru, nikoliv proto, že bych někde psal, že jsem volič ODS.

Samozřejmě je pak otázka, jestli i lidé, se kterými jsi minulý měsíc diskutovala, byly skutečně voliči ODS, nebo jsi je za ně jen považovala, neb mleli totéž co já :-) Ale to už se nikdy nedozvíme (joking)

Posláno 12. 7. 2006 ve 22.06 | Odpovědět

#70 Maruna http://www.zavoralova.info nový

Byli, sami se k tomu hrde hlasili.

Posláno 12. 7. 2006 ve 22.29 | Odpovědět

#71 pREdSEd@ nový

Ešte jeden historický výrok:

„Koalícia HZDS, SNS, Smer je výmyslom pána Dzurindu.“

Robert Fico, 14.06.2006 pre denník PRAVDA.

Posláno 13. 7. 2006 v 0.56 | Odpovědět
avatar

#72 jozosandy http://www.jozefsandor.com nový

La trine, bol by som velmi rad, ked uz v clanku citujes vyroky slovenskych politikov, tak ich aspon cituj po slovensky a v takom tvare v akom zazneli. dakujem.

Posláno 10. 12. 2006 v 16.18 | Odpovědět

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře.

Výtah na začátek článku na první komentář

Názory čtenářů v diskusích nejsou názory provozovatele webu, a ten za jejich obsah neodpovídá.

Poslední články

Projekty

Statistiky

Odběr zpráv