nyní skrytá reklamní sdělení v textu

Na navigaci | Klávesové zkratky

SZPI šikanuje e-shopy kvůli Google vyhledávání?

Brácha má eshop s doplňky výživy a Státní zemědělská a potravinářská inspekce mu dělá problémy, které jsou podle mého na hranici šikany. Momentálně řeší, že pokud vyhledáte na jeho webu slovo „koronavirus“ (používá Google), vypadnou mj. odkazy na produkty „Drags Imun dračí krev“ a „Švédské kapky Maurer´s elixír ze vzácných bylin“, což prý „může u průměrného spotřebitele vyvolat dojem, že doplňky stravy, které jsou na předmětné webové stránce nabízeny, mohou vyléčit či zmírnit projevy onemocnění COVID-19 způsobeného koronavirem.“

Na stránkách zmíněných přípravků není a nikdy nebylo slovo koronavirus použité a proč je Google zobrazuje ví asi jen on sám. Ale to je přece jedno, žádný spotřebitel není takový kokot, aby si zakoupil nesouvisející výsledek vyhledávání a léčil tím COVID-19. A jestli je, proč by měl být tak úzkostlivě chráněný? Pro jeho vzácný výskyt v populaci? A nejsou mu nebezpečnější ty všudypřítomné reklamy na falešné eshopy nabízející roušky a respirátory?

Ptám se, zda nemáte někdo zkušenost se SZPI (nebo tam dokonce nepracujete?) protože jejich požadavky mi připadají už hodně za hranou a nevím co s tím dělat.

https://www.google.com/search?…


(článek „KORONAVIRUS a jak snížit riziko nakažení“, převzatý z ministerstva zdravotnictví, na webu byl, brácha jej smazal na základě rozhodnutí inspekce)

Mohlo by vás zajímat