obsahuje nejvíce reklamních ploch

Granulky s příchutí výhrůžek: zkušenost se Zoo Centrum

Majitelé domácích mazlíčků, bacha, Zoo Centrum má velmi svérázný přístup k zákazníkům. Pokud nepřevezmete z jakéhokoliv důvodu zásilku, rovnou vás začnou zastrašovat právníkem. Never more.

Po nevpřevzetí zásilky přijde rovnou email, kde se píše: „Žádáme tedy o úhradu nákladů spojených s expedicí zásilky. Úhradu očekáváme do 14 dní od doručení emailu. Pokud se tak nestane, předáme celou věc našemu právnímu zástupci.

Přejeme hezký den

Zoo Centrum – Petra Rudolfová Schönerová“

Na nic takového nemají pochopitelně právo. Prostě nechutná zastrašovací taktika.

před 10 lety | blog píše David Grudl | nahoru

David Grudl Je specialista na umělou inteligenci a webové technologie, tvůrce Nette Framework a dalších populárních open-source projektů. Publikuje na blozích Uměligence, phpFashion a La Trine. Školí práci s AI nástroji a moderuje pořad Tech Guys. Umělou inteligenci se snaží přiblížit lidem srozumitelným způsobem. Je kreativní a má smysl pro praktické využití technologií.

Mohlo by vás zajímat