Na navigaci | Klávesové zkratky

Komentáře

  1. carnero http://www.carnero.info #1

    Nebo také jinak: lidé věří všemu co je černé na bílem… bez ohledu na zdroj.

    před 12 lety
  2. Kaderas http://www.kaderas.czechian.net #2

    Jseš si jistý? Já bych naopak řekl, že lidé začínají ztrácet důvěru v to, co si přečtou..

    Ovšem…vyjímky jsou a není jich málo že? :-D

    před 12 lety | reagoval [4] carnero
  3. mlok #3

    avatar

    V tom pripade je lepsi vysilat reklamy v TV ;)
    Ja bych se na ty lidi co davaji „celozivotni“ uspory do kampeLišek kde je urok 23% vykaslal..omlouva je jen stari.

    před 12 lety
  4. carnero http://www.carnero.info #4

    #2 Kaderasi, Já svým názorem jsem si jistý. Je možné, že tomu věří čím dál méně. Ale uvedu příklad: 90% je méně než 95%… ale stále je to hodně. Podobně bych viděl i tu situaci zde (jen ne možná 90, ale 60).

    Maličká drobnost z praxe:
    Vyslechl jsem rozhovor prodavače TV products v Liberecké Hypernově (ne že bych poslouchal, ale při skládání nákupu mam dělat co? :). Jeho sdělení kamarádovi bylo strohé. Určité zboží prodávali a prodali 200 kusů za týden v ceně 8000 Kč. Bylo označené červeným nápisem SLEVA. Bez nápisu SLEVA, cena stejná se prodalo 5 a 7 kusů za týden (týden před i po akcí).
    Chvíle pátrání ve městě ukázala na tři podobné druhy zboží (podobný design, stejná funkce) za cenu 2000 Kč. Výhodné to tedy nebylo.

    To sice není příklad toho, ze věří tomu co je psáno… ale ukazuje to na fakt, že lidé reklamě věří až kriticky slepě.

    A dodatek: nejsem ekonom, manažer ani specialista na relevantní odvetví trhu a lidské psychiky, takže je možné že si mě známé údaje vykládam špatně. Nekamenujte mě prosím za případně blbosti. To co jsem napsal je jen můj názor.

    před 12 lety
  5. Tomáš Kučera http://tvorba-www-stranek.com #5

    Jen doufam ze ja ve stäri nebudu takto duverivy :-))) Bylo to usmevne…
    kdyby 3 mesice, ale ona platila 3 roky :-D

    před 12 lety | reagoval [7] Ivorius
  6. Jiří Macich ml. http://blog.macich.net #6

    avatar

    To bude asi nějaký problém starší generace. Prarodiče také myslí, že za obsah reklamy ručí tisk, ve kterém reklama vyšla a že čím důvěryhodnější je tisk, tím důvěryhodnější je reklama. Pak takové všelijaké reklamy maskované za články (třeba toto), tak to je pak mazec.

    Jistě ale najdeme deníky, kde reklama je pravdivější než články ;-)

    Více mě ale v Joudovi zaujalo, že si ta paní nevšimla, že tři roky přeplácí :-))))))))))))))

    před 12 lety
  7. Ivorius http://ivorius.com/ #7

    #5 Tomáši Kučero, No až my budeme staří, tak budou nejspíše úplně jiné lstivé reklamy a my budeme také platit v domnění jak dobře jsme (nakoupili, investovali…)

    No a mladí se nám budou smát jak jsme hloupí

    :)

    před 12 lety
  8. Monky #8

    Starší lidé totiž mají obrovskou až nekritickou důvěru k pojmu „klamavá reklama“ a k tomu, že je nezákonná. A představ si, že mají pravdu. To, že se oblbování spotřebitelů posunulo tímto směrem je ale smůla nás všech.

    před 11 lety

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře.