Ten problém se objevil asi před rokem. S postupem času rostl, nabýval do obřích rozměrů. Před pár okamžiky jsem jej definitivně rozsekl. Dřív to asi nešlo – k tomu rozhodnutí bylo nutné dozrát.
Dnes jsem konečně „vyřídil“ všechnu nevyřízenou poštu. To je úleva!

Komentáře
Radim Hasalík #1
To znamená, že nemusím čekat na odpověď ohledně těch šesti milionů, co jsem ti nabízel?
Radek Hulán #2
Ono stačí odpovídat na veškeré emaily ihned, a ty, co si žádají delší práci, „opraporkovat“. Když to člověk odkládá a odkládá, stav je pouze ten, že to roste. Práce se bohužel sama neudělá ;)
David Grudl #3
#2 Radku Huláne, v tom spatřuji základní rozdíl mezí prací a ženou 🙂
Michal #4
Co to používáš za mailový program? The Bat? Hezký ikonky – co jsou zač? Díkes
Liskni_si #5
#2 Radku Huláne, Zrejme nejak nechapu, co to resi. Jestli ten mejl nevyridim, nebo ho prectu a opraporkuju, je prece uplne jedno.
Mark #6
#4 Michale, Nepoznáš Thunderbird ? 🙂
Perat #7
#4 Michale, Soudíš klienta podle ikonek? :)
M jako Molitan #8
Kdyz budu odpovidat na vsechny maily hned, tak budu cely den odpovidat na maily. S takovym vyrusovanim se nic slozitejsiho efektivne programovat neda. Nejsem manažerská šlapka, aby bylo mým hlavním úkolem mluvení s lidma.
Michal #9
jejda, omlouvám se, myslel jsem, že klikám na „zobrazit náhled“… zkoušel jsem, jak pracuje texy, prosím o smazání.
Michal #10
#7 Perate, Nene, já používám TheBat a takovýhle ikonky by se mi tam líbily.
Jago #11
Tuto metodu už dávno objevili státní úředníci. Spis, který se nevyřídí do měsíce sám, nestojí za to, aby byl vyřizován. 🙂
Nox.lbc #12
Jde spíš o to mít klienta vypnutého a zapínat je ve volném čase a vyřídit všechny emaily .. ne aby vám při práci každých pět minut vystřeloval box s textem „Máš mejla mrcho ..“ 😉
Lokutus #13
Čím to je, že před dvaceti lety lidé takovéto problémy vůbec neřešili?
llook #14
Pro emailování je určitě lepším řešením Balakryl. 😉
Jiří Bureš #15
No Dave, ty máš nejen stejný problém jako já, ale taky stejný ikonky ve stejném programu jako já 😉 Dál už to radši ani nedomýšlím 🙂
Jirka #16
#15 Jiří Bureši, A taky máte určitě stejnou hlášku „Přesunuji…“, že? 😁 No, ta čeština, ta čeština… co třeba přesouvám? 😉
Jiří Bureš #17
#16 Jirko, To mi připomíná text telegramu, který poslal inspektor Clouseau do Anglie: „Přiletuji k Vám“.
Andrew #18
Vyřešil jsem to podobně. Když už to bylo nesnesitelné, přešel jsem na jiného klienta a hned byl klid. Ne že by za to ten starý klient mohl, ale nedokázal jsem to prostě smazat. 🙂
Jan Tichavský #19
To bude asi tím, že běžná pošta chodí jen jednou denně. Navíc se za to platí, takže nepíše kde kdo, přijdou jen důležité dopisy. No a to je potom o dost méně vyřizování… :)
Chtěl bych vidět někoho, kterému se mu každý den plní schránka, on si vždycky některé přečte a až se to za nějakou dobu nashromáždí, tak je prostě vyhodí (příp. dá do sběru). Včetně mnoha nepřečtených :)
Ehm… asi si budu muset udělat volný víkend na vyřízení své pošty…
llook #20
#17 Jiří Bureši, Což mi připomíná z „Haló Haló“:
apendix #21
mě se osvědčil systém složek podle klientů, v doručený poště mám jen nevyřízený a jakmile to vyřídim, hodim to do příslušný složky, nemůžu si takovej systém vynachválit… :)
Allo Allo je jeden z nej seriálů vůbec, tedy pro mě…přidám další dvě hlášky k dobru ;)
David Grudl #22
#16 Jirko, „přesunuji“ je zcela korektní tvar českého slova. „Přesunuji“ a „přesouvám“ se liší ve slovesném vidu, první sloveso je dokonavé, druhé nedokonavé. Protože operace s emaily je časově ohraničená, je správné použít dokonavý tvar – tedy „přesunuji“.
#21 apendixi, to jsem taky dělal. Stačilo však jednou jedinkrát polevit a na kalamitu bylo zaděláno. Než jsem se nadál, bylo v doručených přes 3000 emailů (samozřejmě hamů) 🙂
Jago #23
#22 Davide Grudle, Lituji, ale i „přesunuji“ je tvar nedokonavého slovesa. Dokonavá slovesa nemají, jak známo, přítomný čas.
apendix #24
#22 Davide Grudle, hamáky mi Thunderbird maže sám a klienti jsou naučený psát max. 3 maily denně od každýho 🙂 ne že bych je to učil, asi to bude spíš o lenosti 😁 ale co, já jsem spokojenej…
patricie #25
Tak tohle existovalo i v papírové podobě – učí se to v hodinách managementu jako " metoda vyhnívající šuplík "
To znamená, že se do šuplíku strčí vše, o čem nevíte teď hned co s tím, a jestliže je to důležité, určitě to někdo zaurguje. No a jednou za delší čas se šuplík vysype.
Jinak dobrá je taky metoda oběžník – o čem nevíš co s tím, dej kolovat a někdo se toho ujme :)
Petr Nádeník #26
#10 Michale, koukni na www.thebat.cz stránka Ikony, třeba si tam vybereš 🙂
Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře.