lze číst i odspodu

Na navigaci | Klávesové zkratky

Řešení pro vaše e-mailování

Ten problém se objevil asi před rokem. S postupem času rostl, nabýval do obřích rozměrů. Před pár okamžiky jsem jej definitivně rozsekl. Dřív to asi nešlo – k tomu rozhodnutí bylo nutné dozrát.

Dnes jsem konečně „vyřídil“ všechnu nevyřízenou poštu. To je úleva!

(viz Kolik nevyřízených mejlů máš…)

Komentáře

  1. Radim Hasalík #1

    To znamená, že nemusím čekat na odpověď ohledně těch šesti milionů, co jsem ti nabízel?

    před 17 lety
  2. Radek Hulán #2

    avatar

    Ono stačí odpovídat na veškeré emaily ihned, a ty, co si žádají delší práci, „opraporkovat“. Když to člověk odkládá a odkládá, stav je pouze ten, že to roste. Práce se bohužel sama neudělá ;)

    před 17 lety | reagoval [3] David Grudl [5] Liskni_si
  3. David Grudl #3

    avatar

    #2 Radku Huláne, v tom spatřuji základní rozdíl mezí prací a ženou ?

    před 17 lety
  4. Michal #4

    Co to používáš za mailový program? The Bat? Hezký ikonky – co jsou zač? Díkes

    před 17 lety | reagoval [6] Mark [7] Perat
  5. Liskni_si #5

    #2 Radku Huláne, Zrejme nejak nechapu, co to resi. Jestli ten mejl nevyridim, nebo ho prectu a opraporkuju, je prece uplne jedno.

    před 17 lety
  6. Mark #6

    avatar

    #4 Michale, Nepoznáš Thunderbird ? 🙂

    před 17 lety
  7. Perat #7

    #4 Michale, Soudíš klienta podle ikonek? :)

    před 17 lety | reagoval [10] Michal
  8. M jako Molitan #8

    Kdyz budu odpovidat na vsechny maily hned, tak budu cely den odpovidat na maily. S takovym vyrusovanim se nic slozitejsiho efektivne programovat neda. Nejsem manažerská šlapka, aby bylo mým hlavním úkolem mluvení s lidma.

    před 17 lety
  9. Michal #9

    jejda, omlouvám se, myslel jsem, že klikám na „zobrazit náhled“… zkoušel jsem, jak pracuje texy, prosím o smazání.

    před 17 lety
  10. Michal #10

    #7 Perate, Nene, já používám TheBat a takovýhle ikonky by se mi tam líbily.

    před 17 lety | reagoval [26] Petr Nádeník
  11. Jago #11

    Tuto metodu už dávno objevili státní úředníci. Spis, který se nevyřídí do měsíce sám, nestojí za to, aby byl vyřizován. ?

    před 17 lety
  12. Nox.lbc #12

    avatar

    Jde spíš o to mít klienta vypnutého a zapínat je ve volném čase a vyřídit všechny emaily .. ne aby vám při práci každých pět minut vystřeloval box s textem „Máš mejla mrcho ..“ ?

    před 17 lety
  13. Lokutus #13

    Čím to je, že před dvaceti lety lidé takovéto problémy vůbec neřešili?

    před 17 lety
  14. llook #14

    avatar

    Pro emailování je určitě lepším řešením Balakryl. ?

    před 17 lety
  15. Jiří Bureš #15

    avatar

    No Dave, ty máš nejen stejný problém jako já, ale taky stejný ikonky ve stejném programu jako já ? Dál už to radši ani nedomýšlím ?

    před 17 lety | reagoval [16] Jirka
  16. Jirka #16

    #15 Jiří Bureši, A taky máte určitě stejnou hlášku „Přesunuji…“, že? ? No, ta čeština, ta čeština… co třeba přesouvám? ?

    před 17 lety | reagoval [17] Jiří Bureš [22] David Grudl
  17. Jiří Bureš #17

    avatar

    #16 Jirko, To mi připomíná text telegramu, který poslal inspektor Clouseau do Anglie: „Přiletuji k Vám“.

    před 17 lety | reagoval [20] llook
  18. Andrew #18

    Vyřešil jsem to podobně. Když už to bylo nesnesitelné, přešel jsem na jiného klienta a hned byl klid. Ne že by za to ten starý klient mohl, ale nedokázal jsem to prostě smazat. ?

    před 17 lety
  19. Jan Tichavský #19

    avatar

    To bude asi tím, že běžná pošta chodí jen jednou denně. Navíc se za to platí, takže nepíše kde kdo, přijdou jen důležité dopisy. No a to je potom o dost méně vyřizování… :)

    Chtěl bych vidět někoho, kterému se mu každý den plní schránka, on si vždycky některé přečte a až se to za nějakou dobu nashromáždí, tak je prostě vyhodí (příp. dá do sběru). Včetně mnoha nepřečtených :)

    Ehm… asi si budu muset udělat volný víkend na vyřízení své pošty…

    před 17 lety
  20. llook #20

    avatar

    #17 Jiří Bureši, Což mi připomíná z „Haló Haló“:

    Berete mi ty slováky přímo z houby.

    před 17 lety
  21. apendix #21

    avatar

    mě se osvědčil systém složek podle klientů, v doručený poště mám jen nevyřízený a jakmile to vyřídim, hodim to do příslušný složky, nemůžu si takovej systém vynachválit… :)
    Allo Allo je jeden z nej seriálů vůbec, tedy pro mě…přidám další dvě hlášky k dobru ;)

    Jsem tu sice samec, ale jsem silný mlž a chrastím tě, až budeš výrat. Bodré ráhno i bodré podoledne přeji…

    Bodré podoledne. Plombu umastíme do plombardéru za temné moči.

    před 17 lety | reagoval [22] David Grudl
  22. David Grudl #22

    avatar

    #16 Jirko, „přesunuji“ je zcela korektní tvar českého slova. „Přesunuji“ a „přesouvám“ se liší ve slovesném vidu, první sloveso je dokonavé, druhé nedokonavé. Protože operace s emaily je časově ohraničená, je správné použít dokonavý tvar – tedy „přesunuji“.

    #21 apendixi, to jsem taky dělal. Stačilo však jednou jedinkrát polevit a na kalamitu bylo zaděláno. Než jsem se nadál, bylo v doručených přes 3000 emailů (samozřejmě hamů) ?

    před 17 lety | reagoval [23] Jago [24] apendix
  23. Jago #23

    #22 Davide Grudle, Lituji, ale i „přesunuji“ je tvar nedokonavého slovesa. Dokonavá slovesa nemají, jak známo, přítomný čas.

    před 17 lety
  24. apendix #24

    #22 Davide Grudle, hamáky mi Thunderbird maže sám a klienti jsou naučený psát max. 3 maily denně od každýho ? ne že bych je to učil, asi to bude spíš o lenosti ? ale co, já jsem spokojenej…

    před 17 lety
  25. patricie #25

    Tak tohle existovalo i v papírové podobě – učí se to v hodinách managementu jako " metoda vyhnívající šuplík "
    To znamená, že se do šuplíku strčí vše, o čem nevíte teď hned co s tím, a jestliže je to důležité, určitě to někdo zaurguje. No a jednou za delší čas se šuplík vysype.
    Jinak dobrá je taky metoda oběžník – o čem nevíš co s tím, dej kolovat a někdo se toho ujme :)

    před 17 lety
  26. Petr Nádeník #26

    avatar

    #10 Michale, koukni na www.thebat.cz stránka Ikony, třeba si tam vybereš ?

    před 17 lety

Tento článek byl uzavřen. Už není možné k němu přidávat komentáře.